
We Become What We Behold
- Ocena
- 9,4(31 765 głosów)
- Wydany
- październik 2016
- Technologia
- HTML5
- Platforma
- Browser (desktop-only)
- Strony Wiki
We Become What We Behold to swobodna gra typu wskaż i kliknij o cyklach wiadomości, a raczej błędnych cyklach i nieskończonych cyklach. Uchwyć chwile za pomocą aparatu w tej 5-minutowej grze i zobacz, jak reagują kwadraty i koła!
Jak grać w We Become What We Behold
W grze występuje wiele postaci losowo poruszających się po ekranie. Jedynym ruchem, jaki możesz wykonać, jest sfotografowanie tych postaci. Kiedy celujesz i strzelasz, zrobione zdjęcie pojawia się na środku ekranu i jest wyświetlane na małym telewizorze, aby wszyscy mogli je zobaczyć. Uważaj więc na to, co zdecydujesz się upublicznić, ponieważ jest to sedno gry.
"Stajemy się tym, co widzimy. Kształtujemy nasze narzędzia, a następnie nasze narzędzia kształtują nas".
Gra rozpoczyna się od tego cytatu, który oddaje istotę rozgrywki.
Postacie do sfotografowania
W grze występuje kilka postaci. Większość postaci na początku składa się z "normalnych ludzi" z kwadratowymi i okrągłymi głowami. W grupie znajdziesz kilku maruderów, takich jak zakochana para, mężczyzna w kapeluszu, zły człowiek i świerszcz.
Fantazyjny mężczyzna w kapeluszu
Jedną z pierwszych postaci, która dołączyła do "normalnych ludzi" jest mężczyzna w kapeluszu. Trudno jest nie zrobić mu zdjęcia, ponieważ wszystkie inne zdjęcia normalnych ludzi są mniej niż satysfakcjonujące, jeśli chodzi o to, co dzieje się, gdy ich zdjęcia są wyświetlane. Gdy zrobisz zdjęcie mężczyzny w kapeluszu, a wszystkie inne postacie zobaczą to zdjęcie, każdy normalny podglądacz chce teraz nosić kapelusz.
Normalny podglądacz w kapeluszu
Kiedy sfotografujesz normalnego podglądacza w kapeluszu, zobaczysz reakcję łańcuchową w pełnym tego słowa znaczeniu. Nagle nikt nie chce już nosić kapelusza. Stał się zbyt popularny.
Zakochana para
Kiedy sfotografujesz zakochaną parę, która jest wystawiona na widok publiczny, wkrótce zostanie zawstydzona. I prawdopodobnie nie zobaczysz już wielu zakochanych par wędrujących po ulicach. W końcu "kto ogląda, jak ludzie się dogadują?".
Zły człowiek
Tutaj robi się ciekawie. Kiedy fotografujesz wściekłą osobę, jeśli nie złapiesz jej krzyczącej na nikogo, zostaniesz poproszony o "złapanie jej, gdy coś robi". Jedyną rzeczą, którą robią, jest krzyczenie, więc jest to coś, czego szukasz. Zrób zdjęcie, jak krzyczą, a rozpocznie się szał medialny, czyli szalone kwadratowe ataki.
Gniew i strach mnożą się szybciej niż miłość w tej grze
Gdy uchwycisz złość na zdjęciu, trudno będzie wrócić do normalności. Zwykłe zwierzaki będą się coraz bardziej bać siebie nawzajem, lekceważyć się nawzajem, a następnie kwadraty i koła zaczną zwracać się przeciwko sobie. Kiedy zwykli ludzie stają się czerwoni, zaczynają się nienawidzić. Kiedy to się stanie, a ty to sfotografujesz, przemoc i nienawiść zaczną zmierzać w kierunku gwałtownego punktu kulminacyjnego.
Osobliwość We Become What We Behold
Ta gra, będąca małym ćwiczeniem z krytyki społecznej, jest wyjątkowa pod wieloma względami.
Można w nią zagrać w pięć minut.
Deweloper jest osobowością indie: Nicky Case, kanadyjska twórczyni gier i projektantka stron internetowych. Urodzona w Singapurze, jej praca często ma charakter edukacyjny, ponieważ stara się "pomóc ludziom zrozumieć złożone systemy". Wszystkie swoje prace udostępnia na swojej osobistej stronie internetowej i zapewnia użytkownikom, którzy są chętni, łatwe sposoby wspierania jej pracy.
Gra może być swobodnie używana przez każdego w sieci. Nicky Case zdecydowała się zachować zerowe prawa do niej dla siebie, mając na celu pomoc w jak najszerszym rozpowszechnieniu gry w sieci.
Poprzez "We Become What We Behold" chce ona obnażyć błędne koła, jakie często powstają w społeczeństwie za sprawą tak zwanego "żółtego dziennikarstwa".
Wskazówka
Świerszcze to tylko świerszcze. Nic się nie dzieje, gdy je fotografujesz.
Cechy
- Mała gra o społeczeństwie i mediach
- Rozegranie całej gry zajmuje dosłownie pięć minut
- Uchwyć momenty, które mają wpływ na populację
- Kwadratuj i zakreślaj ludzi z różnymi historiami
- Piękna grafika i efekty dźwiękowe
- Miłe szczęśliwe zakończenie!
Data premiery
Wydana w październiku 2016 r., została zaktualizowana w październiku 2018 r.
Deweloper
Nicky Case opracował We Become What We Behold. Wesprzyj dewelopera.
Platformy
Przeglądarka internetowa (stacjonarna i mobilna)
Więcej gier takich jak ta
We Become What We Behold jest grą samą w sobie, a jeśli podobało ci się w nią grać, przejrzyj naszą kategorię gier casualowych, aby znaleźć więcej. Inną grą, która może ci się spodobać, jest Geometry Dash Online, która sprawdza, jak dobrze potrafisz nadążyć za rytmem. Możesz także powrócić do klasyki z Bubble Shooter Classic, aby oderwać się od cykli społecznych i zająć się starą, dobrą, klasyczną zabawą.
Sterowanie
Użyj lewego przycisku myszy, aby uchwycić moment.